Bespaar ook tot 60% op kosten met behulp van B2B integratie

Wil jij ook een eenvoudige, snelle en transparante communicatie met je klanten, op welk gebied dan ook?

EDI, Electronic Data Interchange is de standaard voor de elektronische uitwisseling van bedrijfsdocumenten, zoals orders, facturen, bevestigingen en overige documenten.

“Dit scheelt enorm in de kosten, misschien wel tot zelfs 60%.” – Directeur logistiek, Hosiery Center BV.

Het beheren van een IT afdeling is al tijdrovend genoeg. Profiteer daarom van de voordelen van het elektronisch zaken doen, maar zonder de kosten en de tijdsbesteding. Door het uit te besteden aan een betrouwbare en ervaren partner, heb je er zelf geen omkijken meer naar en kun je je bezig houden met de core business van je organisatie.

Begin jij ook vandaag met het uitwisselen van elektronisch berichten? Ontdek hoe Hosiery Center 60% kostenbesparing realiseerde met behulp van EDI.
Wilt u meer weten?
Neem vrijblijvend contact met ons op. Wij laten graag zien wat je kunt verwachten en beantwoorden graag al je vragen.


Gerelateerd


Er kunnen nu even geen reacties worden geplaatst.