De race om de e-mail inbox: beveiliging en afleverratio's

De race om de e-mail inbox: beveiliging en afleverratio’s

09 Feb 2017  |  Adoptie, Betalen, Digitalisering

Grote hoeveelheden mails versturen lijkt zo eenvoudig, maar laat je niet zomaar aan iedereen over. Er zijn steeds meer factoren die bepalen of berichten wel of niet goed aankomen. Uit gegevens van Return Path blijkt dat de wereldwijde inbox placement rate in het 2e kwartaal van 2016 daalde van 81 naar 76 procent. Je moet dus van veel markten thuis zijn om de inbox van de klant te bereiken.

Dit artikel is geschreven en op Linkedin gepubliceerd door Peter Kwakernaak, CEO van AcceptEmail: “Het wordt nóg belangrijker om goede mail geheel volgens de regels te versturen als beste jongetje van de klas.”

Grote email providers zoals Google zijn ondertussen constant bezig met het verbeteren van de gebruikservaring. Dat is goed nieuws voor eindgebruikers, maar ook voor verzenders. Omdat er met steeds meer factoren rekening moet worden gehouden, valt het op als mail wél netjes aankomt en biedt het ontvangers de gelegenheid om eenvoudig te beoordelen dat de mail legitiem is.

“Wij zijn dagelijks bezig met email en kennen de spelregels van mailbox providers. Ons implementatie team heeft diepgaande kennis van spamfilters, IP-adres- en email server reputatie, authenticatie, encryptie en ga zo maar door. Onze verzenders zijn dus verzekerd van expertise. Met als resultaat: betere afleverpercentages, een groter bereik, snellere betalingen en een hoge waardering van ontvangers én verzenders. Encrypted channel wordt gebruikt voor het veilig versturen van AcceptEmails. Niet alleen voor email, maar ook Whatsapp, portals, appjes, etcetera.”


Gerelateerd


Er kunnen nu even geen reacties worden geplaatst.