Robotisering van jouw factuurprocessen… Ja of nee?

Vorig jaar werd hij geïntroduceerd door DDi; de Transaction Robot (TA Robot) voor factuurverwerking. Sindsdien is hij al bij een groot aantal bedrijven aan het werk om hun factuurproces optimaal te laten verlopen. Met DDi Factuur Online en on-premise. Onlangs hebben weer drie organisaties uit de uitzend-, zorg-, en assurantiebranche ervoor gekozen om mij in te zetten op de financiële administratie.

De DDi-ers hebben de afgelopen maanden wederom hard gewerkt aan nieuwe functionaliteiten en verbeteringen op het gebied van de factuurherkenning. Na de vakantieperiode komt er een nieuwe major versie van de software uit, maar nu al genoeg reden om in dit blog weer eens stil te staan bij de vraag waarom en hoe je als organisatie de lopende factuurprocessen zou optimaliseren.

Is robotisering de juiste keuze voor jouw financiële administratie?

“Ik denk van wel! Maar ik ben dan ook een robot. Ik kan me aan de andere kant voorstellen dat jullie genoeg medewerkers hebben om al het werk uit te voeren. Daarom kijk ik samen met onze consultants mee naar de huidige processen en de situatie van een organisatie. De wensen worden uitgebreid besproken. De keuze voor automatisering is niet altijd een gevolg van een capaciteitstekort. Het verminderen van fouten, het opvangen van vakantie en langdurig verlof en het goed kunnen managen van de processen zijn evengoed voor veel organisaties redenen om te kiezen voor robotisering. De DDi Proces Manager zorgt ervoor dat er nooit meer een factuur blijft liggen en te laat wordt betaald. Doordat er een audit trail van het volledige proces wordt vastgelegd is er altijd overzicht op het onder handen werk. Komende weken meer over de verschillen tussen onze online en on-premise oplossing en de mogelijkheden van e-factureren.”

Ben je benieuwd of (een van) onze oplossing(en) voor de financiële administratie binnen jouw organisatie zou passen? Neem dat contact met DDI op via 088 5672000.


Gerelateerd


Er kunnen nu even geen reacties worden geplaatst.