Deze website zal per 1 september 2018 niet meer bereikbaar zijn

AcceptEmail en de multichannel betalingsstrategie

Hoewel het betalen van rekeningen vaak een ondergeschoven kindje is, is het vaak een van de weinige momenten die de klantervaring kan maken of breken. Door dynamische proforma’s, aanbetalingsfacturen of vergeten rekeningen te versturen via email, sms, Facebook Messenger of chatbots, maak je klantcontact persoonlijker. Klanten betalen sneller, zonder in te loggen of te registreren.

Met AcceptEmail ziet iedereen – van Customer Care tot Finance – in real-time dat er is betaald. Zodra het sein op groen springt kan je direct in actie komen om de boel in orde te maken voor de klant. Direct en niet pas een dag later. Of de betaling nu is gedaan via een chatbot, Messenger of email, dat maakt niet uit.

Daarover vertelt AcceptEmail meer over tijdens een sessie op de Multichannel Conference. De Multichannel Conference 2017 staat dit jaar in het teken van een gepersonaliseerde, consistente customer journey over alle kanalen. Dat past volledig in het straatje van AcceptEmail en dus zijn zij er bij op donderdag 20 april. Hun sessie begint om 09.30 uur op locatie Kalvermelk 2C in DeFabrique in Utrecht.

Laat je in deze sessie informeren en inspireren door Lisette Jonkers en Jeroen Dekker. Zij nemen je mee in het hoofd van de klant en geven voorbeelden van bedrijven die dynamische betaalverzoeken versturen via verschillende kanalen, zien als een essentieel onderdeel van de customer journey. Deze bedrijven hebben lagere bedrijfskosten, kunnen hun processen veel doelmatiger afstemmen en hebben meer tevreden klanten.

 


Gerelateerd


Er kunnen nu even geen reacties worden geplaatst.