Deze website zal per 1 september 2018 niet meer bereikbaar zijn

Mooie plek voor Customer Support Medewerker bij DDinformatica

02 Feb 2011  |  Vacatures

DDinformatica 230x200DDinformatica uit Hoofddorp ontwikkelt professionele software voor het automatiseren van complexe en intensieve documentstromen. De software helpt dagelijks vele honderden organisaties binnen de financiële sector, de assurantie markt en de gezondheidszorg om hun documentstroom “in de hand te houden”.

Vol enthousiasme doet DDinformatica iedere dag weer haar best om het de klanten naar de zin te maken. Met software oplossingen die handig zijn in gebruik en duidelijk toegevoegde waarde bieden. Door het bieden van een professionele dienstverlening, waardoor klanten optimaal gebruik kunnen maken van de software. En niet in de laatste plaats door DDinformatica en producten met de juiste boodschap te promoten.

Als dit wordt afgemeten aan het succes dan weten de klanten dit goed te waarderen.

Door de verder toenemende vraag naar software oplossingen, is het klantteam Customer Care & Consultancy opzoek naar een

Customer Support Medewerker

Wat zijn je werkzaamheden / verantwoordelijkheden?

  • Telefonische ondersteuning bieden bij het oplossen van kleine incidenten, problemen en storingen;
  • het registreren van helpdesk-aanvragen in het CRM-systeem;
  • het signaleren van vergelijkbare incidenten, hiervan de onderliggende problemen vaststellen en daar waar mogelijk ondervangen;
  • incidenten doorgeven aan de juiste specialist binnen onze organisatie en het bewaken van de voortgang van meldingen welke bij derden in behandeling zijn;
  • monitoren van de voortgang van de geregistreerde meldingen.

Wat bieden wij jou?

  • Een marktconform salaris, goede secundaire arbeidsvoorwaarden en pensioen voorziening;
  • uitgebreide studiemogelijkheden en ruimte voor zelfontplooiing;
  • een positie in de voorhoede van de ICT;
  • informele werksfeer;
  • een collegiaal team, die werk en plezier goed weten te combineren (bedrijfsuitjes, Multi media avonden, LAN Parties, sport, e.d.).

Wat verwachten wij dan terug?

  • HBO-opleiding of daarmee vergelijkbare ervaring;
  • je bent klant- en service gericht;
  • basiskennis van moderne databases (MSSQL, PostgreSQL, MySQL);
  • je bent bekend met Microsoft besturingsystemen (systeembeheer);
  • communicatief goed en oplossingsgericht;
  • een ervaren, ambitieuze MBO-er met een HBO werk- en denkniveau nodigen wij ook uit om te solliciteren.

Medewerkers maken DDinformatica. Dat staat voorop! Bij DDinformatica heeft iedereen een grote vrijheid bij het uitvoeren van zijn werkzaamheden, de werksfeer is informeel. Het is geven en nemen op basis van de loyaliteit die er ten opzichte van elkaar is. Een sterke hiërarchie of ‘strak management’ past niet bij DDinformatica, wel uitdagingen bieden en samen oplossingen vinden.

Geïnteresseerd geraakt in de functie van helpdeskmedewerker?
Stuur dan je CV naar of bel met:
Petra van den Ende, office manager
p.vandenende@ddinformatica.nl
023-5672008

DDinformatica


Gerelateerd


Er kunnen nu even geen reacties worden geplaatst.