Deze website zal per 1 september 2018 niet meer bereikbaar zijn

Accounting Plaza zoekt een functioneel specialist e-invoicing

14 Jun 2011  |  Vacatures

Accounting Plaza 230x200Accounting Plaza is gespecialiseerd in HR-, salaris- en financiële administratie. Daarbij richten wij ons als marktleider op de retailmarkt en de gezondheidszorg. Accounting Plaza groeit. Outsourcing is voor bedrijven in toenemende mate de manier om zorgeloos en met alle aandacht de eigen business te ontwikkelen. Accounting Plaza helpt.

Onze specialisten werken in een informele sfeer met Noord-Hollandse nuchterheid aan perfecte dienstverlening. Wij zoeken professionals die in hecht teamverband werken voor verschillende klanten in een internationale setting.

E-Invoicing is de oplossing van Accounting Plaza voor de elektronische verzending en verwerking van facturen. Omdat e-Invoicing zich makkelijk laat integreren met bestaande ERP- en boekhoudsystemen, is de overstap naar elektronisch factureren en e-factureren snel te realiseren. Slechts één koppeling biedt de klant elektronisch toegang tot alle aangesloten bedrijven.

Waar kom je te werken
e-Invoicing is één van de units binnen Accounting Plaza. Onze focus ligt op de ontwikkeling, verkoop, implementatie en het beheer van onze e-Invoicing oplossing: SHEVA. We werken binnen de unit met een gedreven en enthousiast team, waarbij de medewerker zich kan ontwikkelen zowel in kennis, houding en vaardigheden.

Werkzaamheden
Wij zijn op zoek naar een functioneel specialist die samen met ons het volop in ontwikkeling zijnde e-Invoicing platform SHEVA gaat beheren en verder ontwikkelen.

    – Uitvoeren van functioneel en (relatief) eenvoudig technisch beheer van de e-Invoicing applicatie;
    – Uitvoeren van functioneel en (relatief) eenvoudig technisch support voor onze klanten;
    – Ondersteunen van klantimplementaties, waarbij de vertaalslag tussen de business processen van onze klant en de mogelijkheden van de e-Invoicing applicatie moet worden gemaakt;
    – Je formuleert en analyseert applicatie changes binnen beheer en projecten;
    – Je formuleert en initieert structurele verbeteringen in werkwijze, procedures en systemen.

Kennis en vaardigheden

    – Tenminste HBO werk- en denkniveau (bij voorkeur Bedrijfskundige Informatica);
    – Minimaal twee jaar werkervaring;
    – Je bent bereid tot leren en aanpassen, zowel op het vlak van kennis, houding, als gedrag;
    – Affiniteit met techniek (ftp, queries, databases, xml, linux);
    – Kennis van administratieve (factuur)processen is een pre;
    – Ervaring met implementatietrajecten is een pre.

Competenties

    – Je bent communicatief vaardig;
    – Je kunt goed zowel zelfstandig werken als samenwerken;
    – Je neemt verantwoording;
    – Je beschikt over de juiste prioriteitsstelling;
    – Je bent oplossingsgericht;
    – Je bent flexibel; Je neemt initiatief;
    – Je kunt zelfstandig werken.

Volledige vacature


Gerelateerd


1 Reactie


  1. Hallo,

    willen jullie deze vacature zo spoedig mogelijk verwijderen van het internet? Deze vacature is vervuld.

    Met vriendelijke groet,

    Saskia Schotanus
    Recruiter
    Accounting Plaza